KitKat Killer German Style...

Właśnie ktoś do mnie napisał, że Kitkat Finger jest super, ale koniecznie powinienem zerknąć na najnowszą niemiecka produkcję Nestle:-) Podoba się?

Tydzień Killera

Międzynarodowa kampania Greenpeace w obronie orangutanów i lasów deszczowych w Indonezji nabrała już bardzo dużego tempa, szczególnie dzięki ogromnemu poparciu społecznemu i dzięki aktywnemu udziałowi internautów.

Nasza kampania Nestlé Killera wystartowała równo tydzień temu, a statystyki już są imponujące: Film „Czas na przerwę?” w różnych wersjach językowych obejrzano już ponad 730 tysięcy razy. Film w wersji Polskiej ma już ponad 11 tysięcy obejrzeń.

Przekroczyliśmy też kolejną magiczną liczbę - wysłaliśmy na całym świecie ponad 100 tysięcy e-maili do szefów Nestlé. W tym z Polski wysłaliśmy ich ponad 2,5 tysiąca.
Jeśli jeszcze nie wysłałeś swojego sprzeciwu? Wciąż możesz to zrobić Tutaj!

Jak pokazał czas - a właściwei te 7 dni - mnóstwo osób rozpoczęło swoje własne małe kampanie na rzecz uratowania lasów deszczowych i orangutanów przed wycinką prowadzoną przez dostawców Nestlé. Internauci komentują film, krytykują Nestlé na ich profilu na Facebook’u, wrzucają do sieci własne kopie filmu ‘Czas na przerwę?’, zmieniają logo Nestlé dodając krwawe motywy symbolizujące zabijanie orangutanów, wreszcie robią własne filmiki, komentujące naganne zachowanie firmy. Próba cenzury naszego filmu w Internecie wywołała jeszcze większy sprzeciw społeczny przeciwko nagannym praktykom firmy. Wybrane efekty tych działań zobaczcie sobie Tutaj.

Coraz więcej mediów, polskich i zagranicznych, pisze (i to w przychylny sposób) o naszej kampanii. Przykład Tutaj.

Kampania w obronie orangutanów i lasów deszczowych trwa!
Nestlé pod wpływem naszych działań zapowiedziało zerwanie kontraktów na zakup oleju palmowego od firmy Sinar Mas – firmy, która niszczy lasy deszczowe (Patrz raport). Jednak domagamy się, by za PRowymi działaniami szły realne czyny – wzywamy Nestlé, by zerwało kontrakty z pośrednikami, którzy wciąż kupują olej palmowy od Sinar Mas. Oraz by firma zaangażowała się wraz z przemysłem i rządem Indonezji na rzecz wprowadzenia moratorium na wycinkę lasów deszczowych.

Piszę do Pana....

Dzisiaj rano dostałem maila od przyjaciół. Przeczytałem go i zrozumiałem jak szerokim echem odbija się nasza pro-Orangutanowa kampania. Mail krążył po sieci od kilku dni i trafił do mnie, tak jak do setek tysięcy osób namawiając do świetnej :-) ponoć akcji. Zgadnijcie jakiej... Wysłałem, a co :-)



Czy twój KitKat też broczy krwią?

Mam nadzieję, że wiecie o tym że ruszyła nasza nowa kampania online na rzecz ratowania lasów deszczowych Indonezji. Widzieliście najnowsze krwiste VIDEO?:



Mamy nadzieję, że odniesie spory sukces i uda się zasypać skrzynkę prezesa Nestle mailami. Firma musi odczuć presję wielu ludzi i podjąć kroki zmierzające do wycofania się z użycia oleju palmowego pochodzącego z palm uprawianych na obszarze wycinki lasów deszczowych.

Kampania ruszyła równolegle w prawie dwudziestu krajach. Tysiące osób już napisało list do prezesa Nestle.

Około 100 aktywistów protestowało pod europejskimi fabrykami Nestle. Niektórzy z nich przebrani byli za orangutany. Na portalach społecznościowych wrze od postów i komentarzy związanych z szokującym klipem, który pokazuje prawdziwy koszt produkcji batoników KitKat.

Skuteczność tej kampanii zależy od zaangażowania nas wszystkich. Pomóż nam rozpowszechnić informacje o niej. Zamieść link do strony lub nagrania w stopce swojego maila, na profilu w portalu społecznościowym, w opisie komunikatora, itd. Jeśli masz inny kreatywny pomysł, nie bój się go ugryźć;-)!

Śledź naszego bloga, będziemy tu umieszczać newsy.
Kasia