Mamy nadzieję, że odniesie spory sukces i uda się zasypać skrzynkę prezesa Nestle mailami. Firma musi odczuć presję wielu ludzi i podjąć kroki zmierzające do wycofania się z użycia oleju palmowego pochodzącego z palm uprawianych na obszarze wycinki lasów deszczowych.
Kampania ruszyła równolegle w prawie dwudziestu krajach. Tysiące osób już napisało list do prezesa Nestle.
Około 100 aktywistów protestowało pod europejskimi fabrykami Nestle. Niektórzy z nich przebrani byli za orangutany. Na portalach społecznościowych wrze od postów i komentarzy związanych z szokującym klipem, który pokazuje prawdziwy koszt produkcji batoników KitKat.
Skuteczność tej kampanii zależy od zaangażowania nas wszystkich. Pomóż nam rozpowszechnić informacje o niej. Zamieść link do strony lub nagrania w stopce swojego maila, na profilu w portalu społecznościowym, w opisie komunikatora, itd. Jeśli masz inny kreatywny pomysł, nie bój się go ugryźć;-)!
Śledź naszego bloga, będziemy tu umieszczać newsy.
Kasia
2 komentarze:
hi
hi
Post a Comment